Turistična vodenja za domačine dobro sprejeta

Februarja se je Zavod za turizem Šaleške doline predstavil na turističnem sejmu IFT v Beogradu, marca v Berlinu, na katerem se je prvič predstavljala tudi Šaleška dolina, v začetku aprila pa bodo sodelovali tudi na sejmu Freizeit Celovec, enem pomembnejših v Avstriji. Avstrijska Koroška je namreč ena od treh najpomembnejših zveznih dežel, od koder v Slovenijo prihajajo avstrijski gostje. Zavod maja čaka tudi Slovenska turistična borza na Bledu.

Direktorico Alenko Kikec smo povprašali, zakaj so obiski sejmov tako dobrodošli. »Avstrijski sejem, namenjen splošni javnosti, letno obišče več kot 40.000 obiskovalcev in je za slovenske ponudnike gostinskih in turističnih storitev zanimiv predvsem zaradi bližine Sloveniji. V Berlinu je eden največjih turističnih sejmov v Evropi, predvsem za poslovno javnost. Tam smo pridobili številne nove ideje, stike in navdihe za nadgradnjo turistične ponudbe. Nove priložnosti za povezovanje smo dobili tudi na predstavitvi v Beogradu, kjer smo zaznali velik interes in povpraševanje po obisku Šaleške doline. Zelo aktivni smo pri promociji Šaleške doline na različnih ravneh. Odzivi so izjemno pozitivni, kar se odraža tudi v obiskih prvih gostov. Pomlad je že tu, narava se prebuja in prinaša v naše turistične dejavnosti svež veter,« odgovori direktorica.

Uvedli dve novosti, ki dopolnjujeta turistično ponudbo

Nedavno so organizirali obisk za mednarodno skupino, za 25 udeležencev dogodka Velenje Undergound. »Kot zavod smo bili v to zgodbo močno vpeti skupaj s partnerji, kar je prispevalo k uspešnosti dogodka. Z navdušenjem opažamo, da je povpraševanje po naši destinaciji še vedno veliko in da so številne priložnosti še odprte. Upamo in si prizadevamo, da bomo lahko v prihodnje uresničili še več podobnih dogodkov in vodenj.«

Letos so uvedli dve novosti, ki dopolnjujeta turistično ponudbo. Ena je organizacija lokalnih turističnih vodenj enkrat mesečno, ki so dobro sprejeta in obiskana. »Trudimo se povezati turizem in kulturo, s čimer želimo dolino oziroma mesto še bolj približati prebivalcem. Naša osnovna usmeritev je, da se turizem ne odvija le za obiskovalce od drugod, ampak da postane tudi del vsakdana in identitete prebivalcev našega mesta,« pove Kikčeva.

Druga novost je organizacija dogodkov v Vili Bianci, ki je naletela na pozitiven odziv ter prispeva k bogatitvi turistične ponudbe in privabi številne obiskovalce. »Navdušena sem nad odzivom na naše dogodke v Vili Bianci, v kateri lahko sprejmemo do 100 ljudi. Veseli me, da so ti dogodki dobro obiskani in sprejeti, celo razprodani, kar le še dodatno potrjuje uspešnost naše zgodbe. To je resnično navdihujoče in me napolnjuje z optimizmom. Poleg tega že pripravljamo aktivnosti za Velenjsko plažo, na kateri moramo kot upravljavci pravočasno poskrbeti za organizacijo dogodkov, ki bodo privabili obiskovalce,« pove direktorica.

Več v Našem času, št. 13, ki je izšel 28. marca.