Postati si želimo kot »Amazon« v enem mestu

Clemens Brugger, direktor WOLT Slovenija: »Naša platforma je odlično marketinško orodje« – Največ naročil v Velenju je zvečer – V Sloveniji je dostava precejšen izziv, saj je zelo razpršena
Pred slabim mesecem se je v Velenju mudil Direktor Wolta Slovenije Clemens Brugger, ki se je srečal z županom MO Velenje, nekaj časa pa si je vzel tudi za vprašanja medijev. Izjemen sogovornik, po rodu Tirolec iz sosednje Avstrije, tekoče govori slovenski jezik. Podjetje Wolt je v Sloveniji prisotno že pet let, od tega v Velenju dve. Kot zatrjuje, smo v Sloveniji dobro sprejeli digitalizirano naročanje za dostavo hrane, saj smo na splošno odprti za nove tehnologije. V Velenju že od začetka poslujejo zelo dobro in so tukaj zelo zadovoljni.

Trenutno imate na platformi v Velenju 29 restavracij in trgovin. Nam lahko zaupate glavne prednosti, ki jih imajo pri sodelovanju z vami lokalni ponudniki?

»Za lokalne ponudnike je prednost sodelovanja z nami prav gotovo dodaten vir prihodka. Ponudniki imajo svoj domet stalnih strank recimo v restavraciji, zagotovo pa lahko v času kosila dobijo še dodatna naročila na platformi. Vsekakor je naša platforma tudi odlično marketinško orodje.«

Kako pa je s kadri v Šaleški dolini, imate težave z iskanjem raznašalcev?

»Nasprotno, s tem nimamo nobenih težav in smo zelo zadovoljni. V Velenju sodelujemo s skoraj sedemdesetimi različnimi dostavnimi partnerji. To ne pomeni, da dostavljajo vsi naenkrat, pač pa gre za izjemno fleksibilnost. Delujemo po principu, da se takrat, ko kdo od dostavljavcev želi delati, prijavi v platformo in prične z dostavami.«

Kdo so uporabniki vaših storitev?

»Točnega podatka nimam, ker vseh podatkov ne beležimo. Vemo pa, da so osnova digitalne spretnosti, kar pomeni, da so uporabniki predvsem mlajši. Beležimo sicer tudi porast uporabnikov med starejšimi, saj je mnogim všeč udobje naročanja od doma ali pa enostavno niso več tako mobilni. Nobena od skupin prebivalstva pa posebej ne izstopa. Največ naročil beležimo v času kosila in zvečer, ko ljudje naročajo iz restavracij ali trgovin.«

Kakšna je razlika med večjimi in manjšimi mesti, npr. med Ljubljano in Velenjem?

»V manjših metih je značilnost, da tisti ponudniki, ki se odločijo za sodelovanje z našo platformo, še bolj izstopajo in imajo še večji delež naročil kot recimo v Ljubljani, kjer je konkurenca bistveno večja. V Velenju sicer vidim velik potencial v trgovinah. Tukaj smo bistveno pod povprečjem, zato si želim, da bi v prihodnje dodali še več ponudnikov. Velenje se recimo razlikuje od Ljubljane tudi po tem, da je v slednji glavni termin naročil v času kosila, medtem ko je v Velenju pozno popoldan ali zvečer med šestnajsto in devetnajsto uro.«