3RO – izkop prvega predora Konovo–Velenje

Velenje, 27. marca – Dars je v sklopu gradnje tretje razvojne osi (3RO) začel z izkopom prvega predora Konovo–Velenje, ki bo dolg 497 metrov in bo sestavni del 1,8 kilometra dolge dvopasovne navezovalne ceste na hitro cesto med Velenjem in Slovenj Gradcem. Na območju severnega portala predora so pripravili slovesnost, ki se je je udeležila infrastrukturna ministrica Alenka Bratušek. Kot je dejala, je tretja razvojna os eden pomembnejših infrastrukturnih projektov v državi. Dodala je, da sta Koroška in Šaleška regija predolgo čakali na to hitro cesto. Verjame, da bo omenjeni predor zgrajen čez leto in pol. Dejala je tudi, da naj bi bil odsek od Velenja do Slovenj Gradca zgrajen do junija leta 2028.

Predsednik uprave Darsa David Skornšek je ob tej priložnosti poudaril, da v družbi tretjo razvojno os obravnavajo in gradijo prednostno, saj je to njihov največji investicijski projekt. Sicer pa na tretji osi dela trenutno pospešeno potekajo na treh sklopih: Škalsko jezero, Jenina in Konovo. Sklop Gaberke je že zaključen. Po pridobljenih pravnomočnih gradbenih dovoljenjih bodo letos pričeli z deli tudi na odseku med Šentrupertom in Velenjem, je napovedal Skornšek. Dars je pogodbo za gradnjo sklopov B in H – Škalsko jezero ter Konovo – na odseku med Velenjem in Slovenj Gradcem sklenil v začetku marca lani. Dela za pogodbeno vrednost 55,45 milijona evrov izvaja konzorcij Strabag gradbene storitve in ljubljanska podružnica Strabag.

Država nas ne jemlje resno

Na dogodku ob začetku del pri predoru Konovo ni bilo velenjskega župana Petra Dermola, ki je, kot je dejal, protestno izostal, saj se ne strinja z odnosom države do lokalne skupnosti, ko gre za obnovo državnih cest v MO Velenje: »Državne ceste v občini so že leta v katastrofalnem stanju. Ministrstvo ima vedno znova ignorantski odnos do našega mesta. Težko sprejmemo odgovor, da ni sredstev za sanacijo, na drugi strani pa država najde sredstva za dodatne storitve na železnicah in za infrastrukturne objekte v Ljubljani, druge dele države pa pušča na cedilu. Gradnja tretje razvojne osi močno obremenjuje ceste na območju občine, saj tovorni promet poteka po središču mesta, mimo šol, zdravstvenih ustanov …« Najbolj bode v oči, pravi Dermol, da je večkrat poskušal priti v stik z ministrico, le lani petkrat, a ni imel dostopa. »Imeli smo sestanke z direkcijo za ceste, ki pa nima pristojnosti, da bi nam dala točne informacije.«