Ostati želijo korak pred izzivi sodobnega trga

Podjetje Mega M, ustanovljeno leta 2002, z uspešnim poslovanjem nadaljuje tudi v letošnjem letu. Vodilno podjetje na področju informacijskih tehnologij in telekomunikacij beleži stabilno rast in veča tržni delež v vseh segmentih telekomunikacij in e-mobilnosti. Pričakovanja so visoka, saj podjetje ostaja zvesto svojim načelom in kakovosti storitev. Napovedi za prihodnost so optimistične, ker se podjetje intenzivno ukvarja z razvojem produktov in storitev, ki bodo upoštevali prihajajoče spremembe na področju energetike.

Na sejmih v tujini širijo mrežo

Direktor podjetja, mag. Matej Meža, je razkril, da so se nedavno udeležili več pomembnih dogodkov in konferenc. »Na konferencah, na katerih smo že tradicionalno prisotni, Mega M aktivno sodeluje in ponuja svoje informacijsko-telekomunikacijske rešitve različnim ciljnim skupinam. Ena od takih konferenc je odvetniška šola v Portorožu, kjer nagovarjamo slovenske odvetnike in jim ponujamo ustrezne informacijsko-telekomunikacijske rešitve, ki lahko izboljšajo njihovo delo. Druga konferenca, ki je nedavno potekala v Radencih, je bila namenjena ravnateljem slovenskih srednjih šol. Mega M je bil prisoten kot ponudnik celovitih telekomunikacijskih storitev za šole in kot ponudnik informacijskih rešitev. S tem prispevamo k sodobnim pristopom v šolstvu in olajšamo delo pedagogom,« je izpostavil direktor in dodal, da so sodelovali tudi na sejmu Amper v Brnu, na katerem je bil poudarek na elektromobilnosti. Tam so se srečali s svojimi partnerji in navezali stike z novimi, kar pripomore k širjenju mreže in krepi sodelovanje na področju elektromobilnosti.

V Velenju že obratuje nekaj polnilnih postaj

V Šaleški dolini je podjetje osredotočeno na vzpostavitev in delovanje polnilnih postaj za e-mobilnost, kar ostaja njegova prioriteta. »Trenutno v Velenju obratuje že kar nekaj naših polnilnih postaj, ki zadovoljujejo trenutne potrebe na tem območju. Zato se bolj osredotočamo na druge občine po Sloveniji, kjer so bile v preteklosti sprejete napačne odločitve glede brezplačnega polnjenja in modela financiranja.«
Da bi te težave sanirali, se osredotočajo na integracijo teh polnilnic v enotno platformo in enotno mapo. »To omogoča boljše upravljanje polnilnih postaj ter bolj pregledno izkušnjo za uporabnike, tako lokalne prebivalce kot tudi tuje obiskovalce,« pravi Meža.

Načrtujejo razširitev ekipe

V prihodnje za MegaM Slovenija ostaja zelo pomembno tržišče, vendar pa aktivno sodelujejo tudi s partnerji v tujini. »Pričakujejo se spremembe na področju energetike v Sloveniji, kot so uvedba pettarifnega sistema obračunavanja, prehod na borzne cene električne energije in povečana uporaba, moč polnilnic za električna vozila. Zaradi teh sprememb bo treba prilagoditi režime moči polnjenja, zagotoviti avtomatizme, ki bodo omogočali minimalno porabo oziroma stroškovno učinkovito polnjenje avtomobilov. To vključuje uporabo elementov umetne inteligence, s katerimi se že intenzivno ukvarjamo. Razvijamo produkte, ki bodo aktualni ne samo v letošnjem letu, temveč tudi v prihodnosti. Ekipo nameravamo razširiti z inovativnimi posamezniki, ki bodo kos izzivom, ki jih prinaša razvoj naših storitev.«
Več sodelujejo s Fakulteto za elektrotehniko v Ljubljani, kjer so razširili ekipo za razvoj novih storitev. Začeli so tudi s praktičnim izobraževanjem študentov velenjske Višje strokovne šole, kar pomeni, da širijo svojo ekipo na različnih področjih, da bi se lahko bolje soočili z izzivi, ki jih prinaša prihodnost. Zavezanost k razvoju novih storitev in izobraževanju mladih talentov je ključnega pomena za prihodnost podjetja, ki si prizadeva ostati korak pred izzivi sodobnega trga.