Z novo orlovsko čelado do najdaljših poletov

Hisense Europe z blagovno znamko Gorenje in Smučarska zveza Slovenije sta na slavnostni prireditvi sklenila pogodbo o nadaljevanju sponzorstva, s katerim slovenske skakalce in skakalke podpirajo že več kot 30 let. Hkrati so predstavili novo podobo čelade, ki jo bodo v zimski sezoni 2022/2023 ponosno nosili skakalke in skakalci. Čelada, eden najpomembnejših kosov skakalne opreme, odraža simbol celotne panoge smučarskih skokov – orla.

Direktorica marketinga Hisense Europe Alenka Potočnik Anžič je ob podpisu pogodbe poudarila, da so v Hisense Europe zelo ponosni na dolgoletno sodelovanje Gorenja s Smučarsko zvezo Slovenije. »V Hisense Europe se zavedamo pomembnosti vlaganja v šport. Verjamemo, da s tem pripomoremo k razvoju športa in športnikov ter da jim s tako dolgoletnim sponzorstvom oz. podporo v dobrih in težkih trenutkih predstavljamo tudi oporo za brezskrbno letenje v daljave. Počutimo se kot del družine, za kar se vsem zahvaljujem. Seveda pa se ta sinhronost s športnicami in športniki kaže tudi navzven, saj verjamemo, da vsi vaši navijači prav zaradi našega dobrega sodelovanja tudi z veseljem posežejo po Gorenjevih velikih in malih gospodinjskih aparatih.«

Čelada z orli za orle

Kot je na predstavitvi povedal Blaž Skodlar iz Produktnega oblikovanja Hisense Europe, so podobo čelade zasnovali z mislijo na orla. »Pogled na slovenske orle v zraku nam pokaže podobo ptiča – smuči so mogočna orlova krila, kombinezon, ki skakalcem omogoča lepo drsenje po zraku, predstavlja trup, očala seveda predstavljajo velike orlove oči. Ostane nam še glava – orel te nima zaščitene, naše skakalce in skakalci pa brez čelade seveda ne morejo.« Zato so značilne barve beloglavega orla prenesli tudi na čelado, ki je spredaj bela, nato pa se nadaljuje v podobo orlovega perja v gibanju. Prav to simbolizira hitrost, ki jo v skoku dosežejo skakalci in skakalke – dosežejo lahko tudi čez 130 km/h. V zadnjem delu čelade, ki že predstavlja orlov vrat, se čelada obarva v turkizno barvo, simbol blagovne znamke Gorenje.

Uporabniki navdušeni nad videzom

Z veseljem so novo pridobitev pozdravili tudi najboljši skakalci in skakalke. Nika Križnar, dobitnica velikega kristalnega globusa, zlate olimpijske medalje in nosilka medalj s svetovnega prvenstva, je povedala: »Navdušena sem nad videzom čelade. Barva se lepo ujema z barvami našega zvestega sponzorja Gorenja. Seveda se bomo novega videza morali najprej navaditi. Verjamem, da bomo tudi z novo čelado leteli zelo daleč.«

Njen kolega v moški A reprezentanci, lani najboljši letalec na smučeh Žiga Jelar, je dodal: »Čelada ima zelo lep dizajn, res sem navdušen nad končnim izdelkom v celoti in upam, da bo čim večkrat z nami stala na zmagovalnem odru.«

Vodja panoge pri Smučarski zvezi Slovenije Gorazd Pogorelčnik je vesel, ker na novi čeladi ostaja izpostavljen logotip Gorenje, ki je dolgoletni podpornik nordijskega športa v Sloveniji: »Čelada je eden najpomembnejših elementov opreme pri smučarskih skakalcih in skakalkah. Varnost je na prvem mestu, tu pa imamo še skupek lepega dizajna in varnosti in ne dvomim, da bo vse skupaj več kot pomagalo našim tekmovalcem in tekmovalkam pri dolgih poletih in doseganju vrhunskih športnih rezultatov.«