Smučanje v srcu Ane Drev še vedno zaseda posebno mesto

Saša inkubator je v sodelovanju s Šmarčanko, ki zdaj živi na Polzeli, Ano Drev, pripravil dogodek StartUp LightUp, v okviru katerega so skupaj prehodili pot od smučarskih strmin do podjetniških višav. Na dogodku so raziskali, kako se lahko strasti in izkušnje iz sveta športa prelijejo v uspešne poslovne zgodbe. Glavna akterka zgodbe je bila Ana Drev, ki je dobro znana ljubiteljem alpskega smučanja. Več let je bila članica slovenske reprezentance, svojo kariero pa je prelila v podjetniški uspeh, ki je prav tako impresiven. Ana, ki je bila 15 let del sveta smučarskih strmin, je zdaj znan obraz podjetja Snow Monkey, njen prehod iz športa v poslovni svet pa ponuja navdih in drugačen pogled na podjetništvo.

Snow Monkey je dokaz njenega podjetniškega duha

Direktorica Saša inkubatorja Ana Anžej pove, da že dlje časa uspešno predstavljajo navdihujoče zgodbe iz sveta start upov. Tako se je rodila ideja za podjetniški večer StartUp LightUp z Ano Drev, ki ni samo vrhunska smučarka, temveč je uspela iz športnih vod preiti v svet podjetništva. Njena blagovna znamka Snow Monkey je dokaz njenega podjetniškega duha. »Namen dogodka je mlade navdušiti in jim pokazati, da lahko kadarkoli vstopijo v podjetniške vode. Poudarek je na interaktivnosti. Udeleženci so imeli priložnost postavljati vprašanja in dobiti odgovore o tem, kako začeti s svojo podjetniško potjo.«

Podjetniška pot Ane Drev se je pričela brez predznanja o podjetništvu, kljub vsemu pa je hitro postala sinonim za uspešno podjetnico, ki je s svojo linijo termosteklenic Snow Monkey osvojila srca številnih ljubiteljev zimskih športov. »Vztrajnost in nepopustljivost, s tem sem se rodila, smučanje pa me je obrusilo še v potrpežljivosti in me naučilo sprejeti dejstvo, da vse terja svoj čas. Med mojimi smučarskimi izkušnjami, ki so mi kasneje pomagale v svetu podjetništva, izstopajo predvsem delovne navade in vztrajnost, ko stvari ne gredo po načrtih. Vrhunski šport zahteva disciplino in predanost, kar sem lahko neposredno prenesla v svet podjetništva, zlasti v razvoj izdelka.«

Kako je nastala ideja za termovko?

»Ideja je nastala na podlagi osebne izkušnje, še v času, ko sem bila vrhunska športnica. Veliko časa sem preživela na snegu in termovka je bila nujen del opreme. Iskala sem izoliran bidon, ki bi bil praktičen in enostaven za uporabo. Tako sem prišla na idejo za termo flaško, ki pa ni namenjena samo vrhunskim športnikom, temveč je zanimiva za široko publiko, saj je uporabna v vseh letnih časih. Tradicionalne termo flaške mi niso bile všeč, saj je odpiranje pokrovčka in nalivanje pijače vzelo preveč časa. Poleg tega je bila notranjosti pogosto umazana ali celo plesniva. Tako sem iskala bolj praktičen in enostaven bidon z izolacijo. To me je privedlo do ideje. Kmalu sem ugotovila, da te flaške niso koristne samo za vrhunske športnike, temveč so zelo uporabne tudi v vsakdanjem življenju, tako poleti kot pozimi.«