S povratnimi uporabniškimi izkušnjami za prijaznejše Velenje

V Mestni občini Velenje spodbujajo in si želijo proaktivne komunikacije z občani, zato so prisotni na številnih komunikacijskih kanalih, preko katerih obveščajo o aktivnostih, projektih, aktualnih zadevah in zanimivostih. Prizadevajo si za prijazen in učinkovit e-servis obveščanja ter medsebojne komunikacije, hkrati pa so hvaležni za vsako povratno informacijo. Središče vseh informacij je uradna spletna stran Mestne občine Velenje www.velenje.si. Z njimi lahko komunicirate preko uradnega elektronskega naslova info@velenje.si, svoje pobude, vprašanja lahko oddajate preko portala Sooblikujmo Velenje, sledite jim lahko preko številnih družbenih omrežjih. Za informacije so na voljo tudi na telefonski številki 03 8961 600 in na telefonskem odzivniku 080 88 09.

O aktualnih aktivnostih, projektih si lahko preberete na spletni strani Mestne občine Velenje www.velenje.si, ki je središče informacij za investitorje, gospodarstvenike, drugo strokovno javnost in omogoča uporabniku prijazno prikazovanje javnih občinskih podatkov. S spletnim mestom želijo zagotoviti učinkovit e-servis, hiter dostop do informacij, intuitivno in uporabniku prijazno spletno mesto. Na njej objavljajo sporočila za javnost, razpise, javne objave ter vabijo k prijavi na redna obvestila, ki jih lahko dnevno prejmete v vaš elektronski poštni predal.

Prisotni so na številnih družbenih omrežjih. Vabljeni, da jim sledite na Facebooku, Instagramu, Twitterju, LinkedInu, Tiktoku in Youtube, kjer dnevno objavljajo ažurne in zanimive vsebine o našem mestu.

Če željene informacije ali podatka ne najdete, vas vabijo, da jim pišete na info@velenje.si in na vaše sporočilo vam bodo odgovorili v nekaj dneh. Občane vabijo tudi k podajanju pobud, predlogov in idej. S tem namenom smo že pred leti vzpostavili portal Sooblikujmo Velenje https://pobude.velenje.si/. Veseli so vsake povratne informacije o vaši uporabniški izkušnji, saj jim te informacije predstavljajo podlago za izboljšave in nadgradnjo njihovih storitev in projektov. Mnenje občank in občanov je izjemno pomembno, zato vabljeni, da izkoristite te komunikacijske kanale in stopite v stik z MOV.