Nova zgodba ima naslov »Ker smo si blizu«

Mlekarna Celeia je za svojo krovno blagovno znamko Zelene Doline ta mesec prvič predstavila novo komunikacijsko zgodbo s krovnim sloganom »Ker smo si blizu«. Tematsko skladbo ljudskih korenin za televizijske in radijske oglase je ustvarila priljubljena kantavtorica in skladateljica Ditka, vizualno privlačne podobe oglasov pa odsevajo tisto, na kar v mlekarni stavijo – bližino, ki vzdržuje in gradi odnose ter jih pomembno ločuje od drugih mlekarn na trgu.

Mlekarna Celeia je največja slovenska zadružna mlekarna in vsak dan povezuje več kot 600 kmetij iz Savinjske, Šaleške, Koroške, širše Celjske in Kozjanske regije. Z večinoma družinskih kmetij, ki tradicijo prireje mleka ponekod negujejo že več generacij, v mlekarno dnevno prispe najboljše mleko slovenskih kmetij, ki je brez gensko spremenjenih organizmov. Prav bližina z zadrugami in njihovimi rejci mleka je bil eden od temeljev pri razvoju nove oglaševalske kampanje »Ker smo si blizu«: »Bližino pri nas pomeni že lastništvo, saj smo izključno v lasti slovenskih zadrug oziroma njihovih kmetov, s katerimi gradimo trajne odnose in ohranjamo slovensko kmetijsko tradicijo. Ponosni smo, da odkupujemo zgolj in samo slovensko mleko z bližnjih kmetij, ki ga predelujemo v prvovrstne mlečne izdelke, v katerih odsevajo tradicija, ponos in sodobni trendi,« razlaga direktor Mlekarne Celeia Vinko But. Kakovost mlečnih izdelkov Mlekarne Celeia med drugim dokazujejo tudi označbe Izbrana kakovost Slovenija, Višja kakovost, označba zavoda Seneno in certifikat zajamčena tradicionalna posebnost.