Podjetje MegaM beleži stalno rast in veča tržni delež

Dejavnost podjetja MegaM so informacijske tehnologije in podjetje vsa leta posluje skladno z načrti ter na vseh segmentih telekomunikacij in e-mobilnosti beleži rast ter veča tržni delež. Kakšno je poslovanje podjetja po treh četrtinah tega leta in kaj novega pripravljajo, smo preverili pri direktorju podjetja Mateju Meži.

Kako poteka vaše poslovno leto?

»Večanje tržnega deleža smo še pospešili z nakupom podjetja SGN, ki upravlja enega večjih podatkovnih centrov v Sloveniji. Jeseni bomo izvedli pripojitev. S tem smo dobili kar nekaj poslovnih strank, ki jim bomo lahko ponudili tudi ostale storitve MegaTela in tako zaokrožili našo ponudbo. Zanimanje za data center na trgu je med podjetji, ki ugotavljajo, da ni rentabilno gostovati svoje strežniške infrastrukture pri sebi, zagotavljati napajanja, arhiviranja podatkov, hlajenja, vzdrževanja. Tako imamo možnost širitve na lokaciji podjetja SGN v Ljubljani še kar precej.

Vzporedno teče razvoj naše polnilnice za električna vozila. Gre za povsem naš, slovenski produkt, ki ga razvijamo skupaj s Fakulteto za elektrotehniko – pametna polnilnica. Omogoča vse funkcionalnosti, ki so aktualne zdaj in bodo aktualne v prihodnjih letih.

Pospešeno razvijamo tudi naš zaledni sistem za e-mobilnost. S tem sistemom imamo zdaj v Sloveniji večinski tržni delež, torej več kot polovica vseh javnih polnilnic, ki so v Sloveniji, uporablja naš zaledni sistem krmiljenja. Veliko uporabnikov uporablja našo aplikacijo, s katero polnijo vozila doma na pameten način, na javni infrastrukturi v Sloveniji in zdaj že na več kot četrt milijona polnilnicah po Evropi.

Spogledujemo se tudi s sistemsko regulacijo. V prihodnjih letih bo količina obnovljivih virov v omrežju precej narasla. Že zdaj beležimo ta trend, precej se bo povečalo tudi število električnih vozil, tako da bomo lahko na javni infrastrukturi ponudili dva tipa polnjenja. Eno je polnjenje s standardno hitrostjo, eno pa polnjenje, ki se prilagaja glede na situacijo v omrežju. To pomeni, da bomo lahko pomagali omrežju in na drugi strani zagotovili uporabniku cenejšo opcijo polnjenja po načinu best effort.«

Celoten intervju je v Našem času št. 41.