Tudi Gorenje med najboljšimi blagovnimi znamkami

Ljubljana, 2. marca – Gorenje, Renault, HP, Canon, NLB, Zavarovalnica Triglav, Petrol, Cedevita, Lekadol, Nivea, Ariel, Fructal, Barcaffe, Ljubljanske mlekarne in Telekom Slovenije – to so že deseto leto zapored zmagovalci v svojih kategorijah v raziskavi Trusted Brand. Slovenci tudi letos najbolj zaupamo gasilcem, najmanj pa politikom.
Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke so letos še Samsung (mobilni/pametni telefon), Sonček (turistična agencija), Terme 3000 (terme/zdravilišče), Max Factor (ličila), Lego (ponudnik igrač), Radenska (ustekleničena voda), Zlatorog Laško (pivo), 1001 cvet (čaj), Spar/Interspar (nakupovalni center), Dormeo (ležišča), Jupol (barve za dom), KD Skladi (investicijske družbe in vzajemni skladi), Gen-I (ponudnik energije), Pop TV (TV postaja), Val 202 (radijska postaja) in Slovenske novice (dnevni časopisi).
Kot je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani pojasnila glavna urednica revije Reader’s Digest Slovenija Lidija Petek, so najbolj zaupanja vredne blagovne znamke na področju varovanja okolja Toyota (avtomobil), Frosch (čistila) in Mercator (prodajalec živil).
Najbolj zaupanja vredne osebnosti v Sloveniji so Ivo Boscarol (poslovnež; naslov je dobil že četrto leto zapored), Slavko Bobovnik (TV voditelj; zmagovalec tretje leto zapored), Denis Avdić (radijski voditelj), Peter Prevc (športnik) in Modrijani (glasbenik).
Gasilci po pojasnilih Petkove ostajajo najbolj zaupanja vreden poklic, sledijo jim piloti, medicinske sestre, kmetovalci in lekarnarji, medtem ko Slovenci najmanj zaupajo politikom, sindikalnim voditeljem, finančnim svetovalcem, prodajalcem avtomobilov in sodnikom.
Med najbolj zaupanja vrednimi institucijami v Sloveniji so TV/radio, poroka, okoljevarstveniki, tisk in mednarodna podjetja, najmanj pa Slovenci zaupajo vladi, pravnemu sistemu, oglaševalski industriji, državnim uslužbencem in Cerkvi, je še navedla Petkova.