Hisense vrhunsko na sejmu CES 2020 v Las Vegasu

Z nizom novih inovacij Hisense tudi na tem velikem sejmu izpostavlja svojo zavezanost k razvoju novih tehnologij in potrjuje vlogo tehnološkega giganta. Na sejmu CES 2020 Hisense predstavlja najnovejše dosežke na področju TV aparatov, pametni platformi VIDAA in ConnectLife ter mnoge druge nove izdelke. Za svoje dosežke je družba, ki se uvršča med vodilne tehnološke gigante, prejela tudi številne nagrade neodvisnih uporabniških in potrošniških organizacij.

Z novimi laserskimi TV aparati Hisense definira prihodnost televizije. Od prve predstavitve na CES 2015 smo povečali velikost laserskih zaslonov s 75″ na 150″ ter izboljšali kakovost slike. Laserski TV aparati predstavljajo že 40 % trga 80-palčnih TV aparatov na Kitajskem. V Hisensu smo kot vodilni v razvoju omenjenih aparatov prepričani, da bodo laserski ekrani v prihodnosti prevladovali.

Na CES 2020 je Hisense lansiral tri nove laserske TV aparate: laserski TV z zaslonom, ki se samodejno zvije in pospravi v ohišje ter dvigne iz ohišja, Trichrome laserski TV in Sonic Screen laser TV. Trichrome laserski TV apparat predstavlja preboj v tehnologiji barvnih zaslonov, saj omogoča, da prikaz na zaslonu preseže vse obstoječe barve v naravi ter prikaže 90 % vseh barv, ki jih lahko zazna človeško oko. S Sonic Screen laserskim sprejemnikom pa je Hisense vodilni tudi v tehnologiji ustvarjanja zvoka, saj omogoča jasnejše razporejanje zvoka, ki se širi dlje in je bogatejši v podrobnostih.

Globalno lansiranje prenovljene platforme VIDAA za pametne televizije

Hisense je posodobil globalno vsebinsko platformo VIDAA za pametne televizije ter uporabnikom ponudil pametnejši operacijski system z bogatejšimi vsebinami ter izboljšano uporabniško izkušnjo. Odprti operacijski sistem za pametne TV aparate je postal močan svetovni tekmec z 20 milijoni namestitev po vsem svetu.

Na sejmu CES 2020 je Hisense predstavil tudi platformo za pametni dom ConnectLife, s pomočjo katere TV postane center upravljanja za vse naprave v pametnem domu, ne glede na to ali gre za aparate blagovnih znamk Hisense, Gorenje ali Asko. Ko vstopite v kuhinjo, bo 21-palčni zaslon, vgrajen v hladilnik, priporočil recepte, izbrane na osnovi informacij, zbranih o uporabnikovem zdravju. Uporabniki lahko naročajo izdelke ali manjkajoče sestavine neposredno prek omenjenega zaslona in tudi vklopijo predgretje pečice, če recept to zahteva. Tradicionalne gumbe so na pametnem kuhališču zamenjali drsniki in zasloni na dotik, tako lahko ob vklopu tudi samodejno prižejo luči, ter prilagodijo osvetljavo prostora. Dizajn je preprost in eleganten. Pametni sistem upravljanja odseva bodoče življenje v povezanem domu.

Za svoje inovativne izdelke je Hisense na CES 2020 prejel številne nagrade, med njimi tri nagrade za TV aparat Hisense ULED XD9G: Best of CES 2020, ki jo podeljuje AVSForum, CES 2020 TOP PICK, ki jo podeli HD Guru, ter Best of CES 2020, ki jo podeljuje Android Guys. HD Guru in Android Headlines sta Hisense nagradila z dvema nagradama za 100-palčni laserski TV aparat, Trusted Reviews pa za najboljši hladilno-zamrzovalni aparat ter indukcijsko kuhališče.

Podatki, ki dvigajo samozavest

Hisense je v 2019 dosegel nov rekordni dobiček in najvišje prihodke na prekomorskih trgih ter s tem znova potrdil status tehnološko naprednega in rastočega podjetja tudi v razmerah, ko se globalno gospodarstvo ohlaja. V 2019 je Hisense prodal več kot 20 milijonov TV aparatov in skozi vse leto ohranjal vodilni tržni položaj na Kitajskem, v Južni Afriki, Avstraliji in na Japonskem. V ZDA je Hisense povečal prodajo TV aparatov za več kot 50 odstotkov. S strategijo kombinacije blagovnih znamk Hisense, Toshiba, Gorenje in Asko, je Hisense v 2019 povečal prihodke v prekomorskih državah za več kot 20%, prav tako pa razširil svojo globalno vsebinsko platformo VIDAA. Povezanih gospodinjstev je že 50 milijonov, številka pa naj bi se v 2020 povečala že na 65 milijonov.