Hisense se je s prodajo TV aparatov povzpel na drugo mesto na svetu

Po podatkih inštituta za tržne raziskave AVC Revo je Hisense od januarja do oktobra letos po vsem svetu prodal 19,6 milijona televizijskih aparatov, kar je 18% več kot v enakem obdobju lani. S to rekordno prodajo se je Hisense povzpel na 2. mesto na svetovnem trgu, kar dokazuje njihovo ključno vlogo v industriji aparatov za dom, posebej v zahtevnih časih, s katerimi se sooča tako svetovno gospodarstvo kot potrošniki.

Letos svetovno gospodarstvo zaznamuje stagnacija, visoka in trajna inflacija po vsem svetu pa še naprej zmanjšuje kupno moč in vpliva na nakupne odločitve potrošnikov. V svetovni televizijski industriji je povpraševanje potrošnikov padlo na najnižjo raven v skoraj desetletju. Glede na najnovejše mesečno poročilo o dobavi globalnih blagovnih znamk TV aparatov, ki ga je izdal AVC Revo, je prodaja televizorjev letos padala osem zaporednih mesecev, pri čemer se je kumulativna globalna prodaja televizorjev v prvih treh četrtletjih zmanjšala za 5,9%.

Hisense pa je navkljub globalni stagnaciji močno zrasel. Po podatkih, ki jih je objavil AVC Revo, prodaja Hisensovih TV aparatov na Kitajskem trgu raste že od septembra 2021, torej že 14 zaporednih mesecev. Od januarja do oktobra 2022 je prodaja v primerjavi s prvimi desetimi meseci lani večja kar za 30%, na trgih zunaj Kitajske pa dosegajo stalno rast prodaje že 8 zaporednih mesecev. Od januarja do oktobra je prodaja zunaj Kitajske dosegla 13-odstotno medletno rast.

Hitra rast tržnih deležev Hisense TV tudi v Evropi

Del tega uspeha je tudi tovarna Hisense Europe Electronics v Velenju. Od lanskega odprtja TV tovarne, ko je bil njihov tržni delež v Evropi neznaten, so se s TV aparati Hisense rekordno hitro povzpeli v vrhove po tržnih deležih v Evropi. V Sloveniji so na tretjem mestu, v Srbiji celo na prvem, v celotni Evropi pa po tržnem deležu zasedajo 4. mesto. V vsej Evropi je bilo od januarja do septembra 2022 prodanih 24 milijonov TV aparatov, do konca leta pa pričakujejo še dodatno rast na račun črnega petka in svetovnega nogometnega prvenstva FIFA v Katarju.

Takšne izjemne dosežke sredi turbulentnih časov gre pripisati dinamični kombinaciji na različnih trgih, ki zelo natančno zadovoljuje potrebe potrošnikov ter racionalni proizvodnji. Po drugi strani pa se obrestujejo tudi dolgoletna prizadevanja Hisensa na področju športnega marketinga, ki uspešno dviguje prepoznavnost in konkurenčnost blagovne znamke na svetovnem trgu.

Poleg tega odlična dobavna veriga Hisensa deluje kot še en pozitiven dejavnik pri splošni rasti blagovne znamke, saj zagotavlja stabilno dobavo izdelkov ter tudi preprečuje, da bi tržna nihanja vplivala na cene surovin, kar pomaga ohranjati proizvodne stroške na ustrezni ravni.

Znatna rast skupine Hisense na svetovnem trgu je tudi posledica optimalnih poslovnih strategij in vztrajnih prizadevanj za nadgradnjo naših izdelčnih linij z najsodobnejšo tehnologijo. V prihodnosti bo Hisense še okrepil svojo zavezanost k zagotavljanju več vrhunskih rešitev, ki bodo potrošnikom zagotavljale edinstveno uporabniško izkušnjo.