Gorenje na Kitajskem vstopa v premijski segment

Velenje – Gorenje nadaljuje uspešno rast na kitajskem trgu. Letošnje praznovanje 70-letnice so izkoristili kot odlično priložnost za predstavitev znamke in njenih ključnih prednosti kitajskim potrošnikom. Odločili so se jim kar najbolj približati tudi s prilagoditvijo imena blagovne znamke izgovorjavi in razumevanju kitajskih potrošnikov, kot je to na Kitajskem običajno za tuje blagovne znamke. Tako so uvedli njihovo fonetično interpretacijo imena Gorenje kot “古洛尼” (“Gu Luo Ni”). “Gu” predstavlja tradicijo evropske blagovne znamke s 70-letno dediščino, “Luo” ponazarja občutek za eleganco in oblikovanje, osredotočeno na potrošnika, “Ni” pa je ideja globalizacije in poenostavitve. “Gu Luo Ni” je torej spoj večkulturnega utelešenja evropske tradicije, sodobnega oblikovanja, odličnosti in preprostosti s trajnim, brezčasnim šarmom.

Pozicioniranje blagovne znamke Gorenje bodo na kitajskem trgu podprli s številnimi aktivnostmi. Ena od teh je bilo uradno praznovanje 70-letnice Gorenja, ki se je nedavno odvijalo v Pekingu. Na tem dogodku je g. Wang Lei, predsednik kitajskega združenja proizvajalcev gospodinjskih aparatov, izpostavil Gorenje kot model za uvajanje sprememb življenjskega sloga nove elite na Kitajskem.