Gorenje začenja s prodajo svojih premijskih aparatov na Kitajskem

Peking, 5. novembra . V Gorenju, ki je nedavno postalo del skupine Hisense, so s predstavitvijo premijskih izdelkov lastne blagovne znamke začeli s prodajo na kitajskem trgu. S celovito ponudbo aparatov Gorenje tako tudi na kitajski trg prinaša vrhunsko oblikovanje ter filozofijo Life Simplified, ki predstavlja poenostavljeno uporabniško izkušnjo, s katero olajšuje življenja uporabnikov.

Le nekaj mesecev potem, ko so postali del skupine Hisense, v Gorenju s svojimi oblikovno dovršenimi in energijsko učinkovitimi aparati za dom vstopajo na trg bele tehnike na Kitajskem. Kot priznan evropski proizvajalec tako družba Gorenje vstopa v 70. leto svojega poslovanja s pomembnim novim trgom, ki ga dodaja v bogat portfelj več kot 90 držav vsega sveta.

Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je ob predstavitvi Gorenja v Pekingu dejal: »Gorenje je v svoji panogi prepoznano kot vodilno na področju oblikovanja, naše odlično, prepoznavno in uporabniku prijazno oblikovanje nas razlikuje od konkurence. Prepričani smo, da bo tako tudi na Kitajskem. Za Gorenje je vstop na kitajski trg izjemna priložnost za rast in krepitev globalne prisotnosti, čeprav je trg izjemno konkurenčen in zahteven. Pred kratkim smo postali del skupine Hisense, vodilnega proizvajalca na kitajskem trgu; pripravljeni smo na ta izziv in se veselimo, da bomo naše inovativne premijske izdelke predstavili kitajskim potrošnikom.«